Książka

MISTRZOWSKA PROMOCJA - 30% + OPASKA SILIKONOWA + DARMOWA WYSYŁKA!

Tagi: co to trening motoryczny, trening motoryczny dla dzieci, przygotowanie motoryczne w siatkówce, trening motoryczny książka, siatkówka trening, trening motoryczny w grach zespołowych, trening siłowy, trening siłowy w siatkówce, trening wyskoku, przygotowanie motoryczne, trening siłowy siatkówka, dawid gadula

JAKI TRENING PROWADZIĆ, ABY STALE SIĘ ROZWIJAĆ I POPRAWIAĆ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI SIATKARSKIE, PRZY TYM MINIMALIZOWAĆ RYZYKO KONTUZJI I URAZÓW?

Oto skuteczne metody treningowe, które rozwiną zdolności motoryczne i sprawią, że staniesz się lepszym sportowcem. Zaczniesz wyżej skakać, szybciej się poruszać po parkiecie, poprawisz swoją precyzję, a co najważniejsze – zminimalizujesz ryzyko kontuzji i urazów!

FUNDAMENTY MISTRZA RAZ NA ZAWSZE ROZWIEJĄ TWOJE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCE TRENINGÓW SIŁOWYCH W SIATKÓWCE!


Drogi Siatkarzu, Droga Siatkarko, Drogi Trenerze!
Na wstępie chce CI bardzo podziękować za zainteresowanie książką, którą napisałem specjalnie dla Ciebie! Przekazuje ona fundamentalną widzę dotyczącą przygotowania motorycznego nastawionego na rozwój fizyczności w siatkówce.

To niespełna 400 stron praktycznej wiedzy o kształtowaniu motoryki, w taki sposób aby zmaksymalizować efekty pracy minimalizując ryzyko kontuzji i urazów.

Patroni książki "Fundamenty Mistrza"

Drogi Siatkarzu, Siatkarko, Trenerze zobacz, czy znasz sytuacje opisane poniżej

Zanim napiszę więcej o swojej książce, sprawdź proszę, czy sytuacje poniżej dotyczą Ciebie.
Jeśli tak, to wiedz, że właśnie z takimi problemami boryka się ogrom siatkarzy amatorów, półamatorów oraz (co przykre) wielu profesjonalistów.
W związku z tym zebrałem wszelkie problemy, trudności i błędne przekonania napotkane w pracy ze sportowcami, a odpowiedzi zawarłem w jednej książce.
Drogi Siatkarzu, czy nie jesteś już zniechęcony częstymi urazami, które utrudniają rozwój sportowy? Czy nie masz dosyć sytuacji, w której wylewasz hektolitry potów wykonując, różne „cyrkowe” ćwiczenia, a efektów brak? Może słyszałeś, że ćwicząc na siłowni staniesz się wolny i ociężały?

Droga siatkarko, słyszałaś pewnie wiele opinii dotyczących treningów siłowych dla kobiet, prawda? Za każdą jedną stoi wiele kontrowersji. W książce znajdziesz coś specjalnie dla siebie. Dowiesz się dlaczego powinnaś trenować siłowo oraz jakie różnice powinny być uwzględnione pomiędzy Twoim treningiem a treningiem mężczyzny.

Drogi Trenerze, prawdopodobnie chciałbyś aby Twoi zawodnicy byli zawsze w pełnej dyspozycji i wytrzymywali cały sezon na wysokich obrotach i bez kontuzji, mam rację? Co powinni robić, aby stawali się silniejsi, szybsi i skuteczniejsi? Jak programować treningi i co w nich uwzględniać, aby wytrzymywali trudy wysiłków? Kiedy najlepiej rozpocząć tego typu treningi?
Jeśli zastanawiasz się nad swoim rozwojem i wewnątrz czujesz, że nie idziesz w dobrym kierunku spędzając wiele godzin na treningach, na których wykonujesz „cyrkowe” ćwiczenia, a jedyne, co zyskujesz to ciągłe zmęczenie, to zapewniam Cię – masz 100% rację.

Nie wiń się i nie miej do siebie pretensji. Wszystkie Twoje czynności były prowadzone bez specjalistycznej wiedzy i bez wsparcia osób kompetentnych. Być może byłeś zdany tylko na siebie.

Czy wiesz, że istnieją sprawdzone metody treningowe, które skutecznie kształtują umiejętności fizyczne sportowca?

Tak, to prawda. Miej świadomość, że wiem, co czujesz i doskonale znam Twoją sytuację.
Przez lata pracy ze sportowcami oraz jako były siatkarz doświadczyłem wielu problematycznych sytuacji. Skoro, na co dzień pomagam profesjonalistom w jednej z najlepszych siatkarskich lig Świata oraz pracuję w kadrze Polski to pomogę Tobie!
 

Co się stanie, jeśli zaczniesz odpowiednie treningi za późno lub (co gorsze) nie zaczniesz ich wcale?

Brak działań w postaci odpowiednich treningów kształtujący Twoją fizyczność w najlepszym wypadku będzie skutkować nie wykorzystaniem potencjału i zatrzymaniem się na pewnym etapie rozwoju sportowego. W najgorszej sytuacji pojawi się uraz, kontuzja lub inne czynniki wykluczające Cię z uprawiania sportu.

Dlatego drogi Siatkarzu, Siatkarko. Jeśli zauważysz, że:

• w trakcie sezonu Twoja forma faluje

• regeneracja trwa bardzo długo

• dolegliwości bólowe nakładają się na siebie wraz z ilością treningów

• treningi siatkarskie i mecze sprawiają, że z trudem wytrzymujesz do ich końca

• wraz z czasem trwania treningu lub meczu Twoja siła gwałtowanie spada

• Twój rozwój przebiega wolnej niż zakładasz

• wpadłeś w sidła stagnacji treningowej

Jest to znak, żeby zainterweniować. Dlaczego?

Najlepsi trenerzy przygotowania motorycznego są zgodni. Większość czynników takich jak: regeneracja, kondycja podczas wymagających treningów i meczów, liczba urazów i kontuzji czy tempo rozwoju sportowego determinowane jest przez Twoje przygotowanie fizyczne.

Nie bądź bierny w tej sprawie. Musisz zrozumieć, że bez odpowiedniego przygotowania fizycznego nie wykorzystasz potencjału swojego ciała. Od Ciebie zależy Twoja kondycja, zdrowie i dyspozycja podczas każdego jednego treningu oraz na przestrzeni sezonu.

Bez znaczenia czy masz 15, 25, 35 czy 45 lat. Rozpoczęcie odpowiedniego treningu motorycznego przyniesie zawsze pozytywne rezultaty. Im szybciej zrozumiesz rangę treningu siłowego w siatkówce tym większe sukcesy osiągniesz.

Będziesz cieszył się fantastyczną formą przez cały sezon, nieustannie poprawiając swoje osiągi, jednocześnie zapomnisz o przykrych dolegliwościach utrudniających trenowanie na maksymalnych obrotach.

Jak wprowadzić w życie pozytywne zmiany w rutynie treningowej?

Skoro czytasz ten tekst, to domyślam się, że szukasz odpowiedzi na pytania: „co zrobić, jak trenować, abym mógł stać się lepszym graczem?”, „jak trenować, żeby skakać wyżej?”, „w jaki sposób mogę poprawić siłę zagrywki, ataku?”, „jak mogę skutecznie ochronić ciało przed urazami i kontuzjami?”. i wiele, wiele wiecej...

Zastanawiałeś się może gdzie tkwi problem?

Zobacz. Nawet Albert Einstein powiedział, że robiąc stale to samo szaleństwem jest oczekiwać nowych rezultatów. Czas coś zmienić. Najlepiej zmienić na pewne lepsze.

Jako sportowiec być może szukałeś odpowiedzi w wielu miejscach w Internecie. Jeśli tak to sam widzisz, że to, co można wyczytać to ogólniki, często poparte starą, nie aktualną wiedzą. Wielu kwestii praktycznie nie można zaleźć lub nie tyczą się siatkówki.

Dlatego potrzebne są nowe, aktualne i sprawdzone metody!

Co robią świadomi problemu sportowcy?
Idą do kogoś, kto im pomoże lub.. edukują się! Przede wszystkim to od Ciebie zależy Twój dalszy rozwój. Czasami to nie wina klubu, że nie posiada w sztabie kompetentnej osoby, która mogłaby zająć się przygotowaniem motorycznym.
Zwłaszcza w niższych w hierarchii ligach, rozgrywkach młodzieżowych i na poziomie amatorskim to standard.

Mam dla Ciebie rozwiązanie.
Wiedza zawarta w książce jest oparta o rzetelne, najnowsze badania oraz praktykę w pracy z profesjonalnymi siatkarzami.

To poradnik dla siatkarzy, siatkarki i trenerów, który „krok po kroku” przedstawia metodykę treningu motorycznego, opisuje jego celowość oraz zasadność w praktyce.
Ponadto w książce znajdują się gotowe plany treningowe oraz przedstawione na fotografiach ćwiczenia wraz z opisem ich poprawnego wykonywania.

Oto konkretne rozwiązania, których nauczysz się z książki: „FUNDAMENTY MISTRZA":

• Dlaczego powinieneś pracować nad swoją motoryką bez względu na płeć, wiek oraz rolę na drużynie?

• Jak poprawić wyskok, szybkość, precyzję, siłę ataku oraz pozostałe, kluczowe zdolności motoryczne!

• Jak trenować, aby unikać kontuzji i wzmocnić słabe ogniwa w ciele!

• Dlaczego bez odpowiedniego treningu motorycznego młodzi siatkarze (ale i nie tylko) narażeni są na liczne urazy, kontuzje, stany przeciążeniowe i dolegliwości bólowe, a w konsekwencji liczne przerwy w uprawianiu sportu?

• Co robić, aby szybciej się regenerować i dbać o dobrą kondycję ciała?

• Fundamentów motoryki dominującej w siatkówce.

• Dlaczego kobieta powinna trenować na siłowni?!

• Jak tworzyć i zarządzać planami treningowymi tak, aby rozwój był nieprzerwany!

• Jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, aby efekty treningowe były zmaksymalizowane.

• Dlaczego trening motoryczny powinien być prowadzony również i przede wszystkim dla dzieci i młodzieży

Leo Andrić

Reprezentant Chorwacji grający na pozycji atakującego


Volleyball season is very long and hard, there are many different movements during trainings and games and our body and muscles need to be really good prepared. So physicall preparation is most important for me and basiclly for all volleyball players and other sports.

Wilfredo Leon

Kubański siatkarz grający na pozycji przyjmującego


Pre-season physical preparation is very important because it helps the body sustain the whole season in health and strength. Personally i always start pre-season preparations a few months before a season because it allows to build good shape for the very beginning.

Aleksandar Atanasijević

Reprezentant Serbii grający na pozycji atakującego


Physical preparation for me is crucial. I had a lot of coaches and experience, so staying good physically let you give the maximum on each training and match. All the players technically are more or less similar, difference make a good state of body.

Marcin Komenda

Reprezentant Polski grający na pozycji rozgrywającego


Jestem młodym siatkarzem, ale już bardzo mocno przekonałem się jak ważne jest przygotowanie fizyczne. Jest to fundament, bez którego nie bylibyśmy w stanie wytrzymać trudów sezonu. Przygotowanie fizyczne w znaczącym stopniu pomaga nam stawać się coraz to lepszymi zawodnikami i nie jestem w stanie sobie wyobrazić sportu bez niego.

Fernando Hernández

Kubański siatkarz grający na pozycji atakującego


The physical preparation is vital to the performance and operation of the athlete, without it will not stay our performance and physical condition at the highest level during the season.

Yoandry Leal

Kubański siatkarz grający na pozycji atakującego


For me it is very important, because the season is long, and you need good physical preparation, because it helps you to be in shape before and during the season, it is very good to end a strong match of 5 sets, and also many players, like that physical trainers use work in the gym as a recovery, they use it to work and maintain muscle tone, I personally like working in the gym a lot, there are players who do not like to do it, but they always have to work physical stage, since in general it is one of the most important things in the professional sport.

Peter Wohlfahrtstätter

Reprezentant Austrii grający na pozycji środkowego bloku


In my opinion there are more positive effects if I make a good physical preparation. The most important reason is that it's my personal health insurance. Good technique and the right amount of training helped me to stay healthy for the past ten seasons. Another reason is that I can time how explosive/fast I will be at the gameday. Week after week I can be sure that I am ready for the game.

David Fiel

Kubański siatkarz grający na pozycji środkowego bloku


It is the most important in the initial stage of the season, thanks to his body is strengthened and prevents injuries during the season, it is important to maintain the rigor to bring your body to the best conditions and gives great confidence in the physical and mental, since you feel strong, you will feel free to perform all the maneuvers that a high level volleyball player needs.

Konrad Formela

Przyjmujący młodzieżowej Kadry Polski


Trenować siatkówkę zacząłem dość wcześnie. W młodym wieku nie miałem do czynienia z trenerem od przygotowania fizycznego czy z fizjoterapeutą. Odpowiednie przygotowanie fizyczne, czy motoryczne było mi obce. Mimo młodego wieku, często doznawałem różnego rodzaju kontuzji, czy nawet musiałem przejść przez operacje bez których dalsze uprawianie sportu nie byłoby możliwe. Dopiero trafiając do Akademii Talentów Jastrzębskiego Węgla mogłem z takimi osobami współpracować. Od tego momentu kontuzje zaczęły omijać mnie szerokim łukiem. Zdałem sobie sprawę, że bez odpowiedniego przygotowania fizycznego uprawianie sportu na wysokim poziomie jest niemożliwe.

Sinan Cem Tanik

Były reprezentacji Turcji grający na pozycji przyjmującego, Trener


Będąc byłym zawodnikiem i świeżo upieczonym trenerem wiem. jak ważne w naszym sporcie jest zdrowie oraz dobra forma. Patrząc z obu tych punktów widzenia mogę powiedzieć, że jeżeli nie masz albo nie wdrożysz dobrej strategii wzmacniającej siłę i kondycję swoją lub swoich zawodników, wcześniej czy później odniesiesz uszczerbek na zdrowiu albo twoja drużyna spadnie do grona tych słabszych. Siła pozwala z łatwością podołać zadaniom oraz pomaga psychicznie, pozwalając trzeźwiej myśleć.

JEDYNA TAKA KSIĄŻKA, KTÓRA W SPOSÓB PRZEJRZYSTY PRZEDSTAWIA NA, CZYM POLEGA PRZYGOTOWANIE FIZYCZNE W SIATKÓWCE. POKAZUJE JAK TRENUJĄ NAJLEPSI NA ŚWIECIE I UŚWIADAMIA JAK ISTOTNE JEST PROWADZENIE TEGO TYPU TRENINGU JUŻ OD NAJMŁODSZYCH LAT. PONADTO ZAWIERA GOTOWE SKUTECZNE PLANY TRENINGOWE.

Patroni książki "Fundamenty Mistrza"

Tagi: co to trening motoryczny, trening motoryczny dla dzieci, przygotowanie motoryczne w siatkówce, trening motoryczny książka, siatkówka trening, trening motoryczny w grach zespołowych, trening siłowy, trening siłowy w siatkówce, trening wyskoku, przygotowanie motoryczne, trening siłowy siatkówka, dawid gadula